Snort mailing list archives

[Denis.Ducamp () hsc fr: [Snort-devel] french translations / traductions francaises]

From: Denis Ducamp <Denis.Ducamp () hsc fr>
Date: Fri, 4 May 2001 01:59:23 +0200

Certainly that this message is more usefull here than in snort-devel.

Certainement que ce message est plus utile ici que dans snort-devel.

regards, / cordialement,

Denis Ducamp.

----- Forwarded message from Denis Ducamp <Denis.Ducamp () hsc fr> -----

From: Denis Ducamp <Denis.Ducamp () hsc fr>
Date: Wed, 2 May 2001 23:46:52 +0200
To: snort-devel () lists sourceforge net
Subject: [Snort-devel] french translations / traductions francaises

My little contribution to snort, I translated finally to french:
 . most parts of snort 1.7 documentation
   (thanks Marty for your delay with snort 1.8 ;-)
   not translated : redondant parts and parts on bpf expressions
 . the FAQ of snort as of 01/04/27
 . the guidelines to write snort rules as of 01/01/24

All comments are welcome.

Ma petite contribution à snort, j'ai enfin traduit en français :
 . la plupart de la documentation de snort 1.7
   (merci Marty pour le retard avec snort 1.8 ;-)
   non traduites : les parties redondantes et les expressions bpf
 . la FAQ de snort du 01/04/27
 . les indications pour écrire des règles snort du 01/01/24

Tous les commentaires sont les bienvenus.

The english URL:        http://www.groar.org/~ducamp/english.html#sec-snort

L'URL française :       http://www.groar.org/~ducamp/#sec-snort

regards, / cordialement,

Denis Ducamp.